21 september 2012

Ik recykleer !

Boomie, een streekgenote, had reeds vorig jaar het schitterende idee om te recy-kleren.


 
Ook dit jaar kan je op haar blog heel wat toffe projecten vinden die een voorbeeld kunnen zijn om zelf aan de slag te gaan.

Ik recykleerde uit een te klein geworden jurkje, een nieuw rokje.


Bovenstukje afknippen, een bandje met halve stokjes in de breedte haken, het gehaakte stuk er met de naaimachine aannaaien en nog een fluo-randje eraan haken om het geheel wat meer pit te geven.


 
 
 



9 opmerkingen:

  1. Ooo, kon ik maar haken, dit ziet er echt heel leuk uit, maakt het rokje helemaal af en bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergeslaagd! Bedankt om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Wat is het een mooi rokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige combinatie haak - en naaiwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief rokje is dit geworden, heel leuk! Ik kende je blog nog niet, raak hier via boomie verzeild en ga gauw nog even verder kijken ;-) groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Boomie: heel graag gedaan, want ik vind het nog steeds een supertof en 'nodig' project van jou!
    @ de anderen: bedankt voor de complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertof idee! Hoe bepaal je hoe breed de tailleband moet zijn?

    BeantwoordenVerwijderen